1. Ela Team
  2. /
  3. Focus After Sale Service

Focus After Sale Service

Focus After Sale Service:

Uiteraard doen we ons best om uw nieuwe bestellingen correct bij u af te leveren. Ondanks al onze inspanningen kan het zo zijn dat u bij ons een service moet melden. Vanzelfsprekend willen we u tijdens  de service procedure ook goed helpen. Wel hebben we hiervoor uw medewerking nodig. Deze after sale service doet niets af aan de wettelijke garantie.

Vriendelijk verzoeken we u om het onderstaand  formulier correct in te vullen en de gevraagde  documenten als bijlage toe te voegen. Uw service aanvraag wordt in behandeling genomen als we uw e-mail met bijbehorende documenten hebben ontvangen. U ontvangt per mail binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Voor al uw service vragen kunt u met ons per mail contact opnemen: aftersale.nederland@yatasglobal.com

Klachtenprocedure:

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het onderstaande contactformulier.

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht per mail een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet. uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. https://ec.europa.eu/consumers/odr/









    Uploaden foto https://prnt.sc/ kopie URL

    Service melding is alleen mogelijk via dit formulier.

    U dient in uw mail de onderstaande documenten als bijlage te versturen:

    • Foto van de factuur
    • Gedetailleerde foto van het product waarop het gebrek te zien is
    • Foto van het product zodat het compleet te zien om welk product het gaat

    Indien uw service aanvraag ”terecht beoordeeld” is dan hoeft u geen extra servicekosten te voldoen. Wel dient u rekening te houden met de voorrijkosten. De algemene levertijd van 8 – 10 weken is tevens van toepassing bij service bestellingen.

    Indien uw service aanvraag ”onterecht beoordeeld” is dan dient u vooraf de service kosten te vergoeden. Op deze manier kunnen we alsnog uw service oplossen.

    Op alle showroommodellen geldt er geen garantie. Een service vraag over een showroommodel kunnen we voorleggen bij onze firma of bij POS Service bedrijf. De kosten voor reparatie van de schade aan de showroommodellen dient de klant te vergoeden.

    Tevens kunnen we bij POS Service bureau een melding van uw service aanvraag doen. POS service is een onafhankelijk bedrijf. Zo stellen zij ook een service rapportage op. Op deze manier wordt uw service aanvraag ook door een externe bureau getoetst.  Indien blijkt dat er sprake is van een fabricage gebrek dan hoeft u geen extra servicekosten te voldoen. Bij gebruikersschade dient u vooraf de servicekosten te voldoen.

    TS 7167 RICHTLIJN 

    De beoordeling van de vraag of het matras doorgezakt is doen we volgens de richtlijn van TS 7167.  U dient volgens de richtlijn in 3 stappen duidelijke foto’s van het matras te versturen. We kunnen uw service vraag pas correct beoordelen indien u volgens deze procedure de foto’s van het matras heeft verstuurd.

    De 3-stappen procedure volgens de richtlijn TS 7167 om te kunnen beoordelen of er sprake is van een doorzakking van het matras:

    Menu