Hulp Nodig?   Whatsapp:06 - 29 02 69 26

      

010-840 81 67

      

info@elawonen.nl

      

Ela Service Procedure

Ela After Sale Service Procedure

 

Vanzelfsprekend doen wij ons best om uw nieuwe order die u bij ons heeft geplaatst goed bij u af te leveren. Maar het is altijd mogelijk dat er zich, binnen het garantietermijn, een probleem voordoet. Dat willen we dan graag met u samen oplossen. 

Problemen of klachten kunnen onze klanten altijd via e-mail naar info@elawonen.nl of orders.ela@gmail.com bij ons melden t.a.v. After Sale Service Afdeling

U dient in uw mail de onderstaande documenten als bijlage te versturen:

  • Foto van de factuur 
  • Gedetailleerde foto van het probleem;
  • Algemene foto van het product (bijvoorbeeld van de bank of bed)

 

We kunnen uw service aanvraag pas in behandeling nemen als we uw e-mail met bijbehorende documenten hebben ontvangen. Buiten deze gevallen worden de service aanvragen niet behandeld en is Ela Wonen & Slapen ook niet verantwoordelijk voor evt. gebreken. 

U krijgt binnen 2 weken een bevestiging voor de ontvangst van uw e-mail. 

Indien uw service aanvraag ''terecht beoordeeld'' wordt dan komen er  geen extra service kosten. Onze algemene levertijd van 8 - 10 weken is ook van toepassing voor alle service bestellingen.

Bij ''onterechte beoordeling'' van uw service aanvraag kunt u vooraf de service kosten vergoeden zodat we uw probleem alsnog kunnen oplossen.