1. Ela Klantenservice

Ela Klantenservice

Beste Klant en Bezoeker,

Op werkdagen tussen 12.00 – 18.00 kunt u met onze medewerkers van de klantenservice telefonisch, per mail of via WhatsApp contact opnemen.

1.Status Order:

Heeft u een vraag over de status van uw order en/of service dan kunt u het beste via WhatsApp een ”terugbelverzoek”  bericht sturen naar: 06 – 14 86 26 61

2. Focus After Sale Service:

Indien u via Focus een after sale vraag wilt melden dan verzoeken we u  om een e-mail te versturen naar: aftersale.nederland@yatasglobal.com

Onze back-office service medewerkers doen hun uiterst best om al uw after sale service vragen via de mail correct te beantwoorden. Meer informatie over onze after sale service werkwijze vindt u via de link: Focus After Sale Service

3. Klachtenprocedure:

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier: klacht melden

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht per mail een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet. uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. https://ec.europa.eu/consumers/odr/

4. Algemene Voorwaarden:

Op alle aankopen die u in onze woonwinkel Ela Wonen & Slapen doet zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt onze algemene voorwaarden via deze link downloaden: Algemene Voorwaarden

Ons bezoeksadres is:

Enza Home Rotterdam B.V.

Van Deventerstraat 15c

3029 AW Rotterdam

Ons vestigingsadres is:

Vondelstraat 15c

2662 BG Bergschenhoek

Menu