1. Ela Klantenservice

Ela Klantenservice

Beste Bezoeker,

Op werkdagen tussen 12.00 – 18.00 kunt u met onze medewerkers van de klantenservice telefonisch, per mail of via WhatsApp contact opnemen.

Status Order:

Heeft u een vraag over de status van uw order en/of service dan kunt u het beste via WhatsApp een ”terugbelverzoek”  bericht sturen naar: 06 – 14 86 26 61

Focus After Sale Service:

Indien u via Focus een after sale vraag wilt melden dan verzoeken we u  om een e-mail te versturen naar: aftersale.nederland@yatasglobal.com

Voor meer informatie over onze after sale service procedure: Focus After Sale

Algemene Voorwaarden:

Op alle aankopen die u in onze woonwinkel Ela Wonen & Slapen doet zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt onze algemene voorwaarden via deze link downloaden: Algemene Voorwaarden

“Betaalbaar en bereikbaar designmerk voor een stijlvolle leven… Enza Home”

Menu